רן כהן על "שדה האפונים הירוקות "

 "אני רוצה להודות מעומק ליבי ליגאל תיבון, ול"שחקנים" שהיו בעיני באמת מעניינים ונהדרים...
..הסרט הוא יצירה אנושית מרגשת ומפעימה, הוא נעשה באהבה רבה למקום, למסגרת ולאנשים שהיטיבו לבטא את עצמם בצורה מרתקת בעיני.
העובדה שהדוברים בסרט דיברו חופשי מאד החל באהבותיהם הנסתרות בנעורים ועד לכפירה באידיאולוגיה עליה התחנכנו, ולא
הסתירו את מה שרבים מאיתנו הרגשנו, כי למעשה יש בתנועה דברים בפה ויש דברים בלב...
..אני לא חושב שמבט הביקורת עלה על מבט האהבה בו נאמרו ונעשו הדברים- להיפך - הרגישות והאהבה שבסרט גוברים מאד על כל מימד אחר שלו.
אני חושב שהסרט הזה הוא יצירה אנושית יפיפיה שיש בה קסם אנושי עצום. מי שהביא את הרוח היפה הזאת אל הסרט הם המשתתפים שגם אחרי 40 שנה שמרו על אהבתם וזיקתם זה לזה וזו לזו בדרך המעוררת השתאות.
לא פעם בתוך הסרט ,אני מודה כי בא לי ממש להצטרף לחבורה למרות שלא הייתי עימה אף פעם.
תודה לכם מכל הלב.
כל טוב,
רן.